عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

خشم پدربزرگ نی نی

1394/5/18 8:24
نویسنده : مامان آینده
259 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نفسم خوبی عزیزم؟ مامانی چندتا خبر اول اینکه دیروز برا گواهینامه ثبت نام کردم ان شاالله از شنبه کلاسام شروع میشه دعا کن زودی قبول بشم خبر بعد دیروز نهار خونه مامان فاطمه دعوت بودیم بابایی زود اومد دنیالم خلاصه سر سفره اخبار داشت از نمایشگاه اسباب بازی میگفت که یه دفعه بابابزرگ به حرف اود که من نمیخواستم چیزی بگم ولی شما مجبورم کردید و .... کلی حرف زد ک دوساله خونه خودتونید به فکر بچه باشین من چیزی نگفتم اما بابایی جواب داد که ما بچه نمیخوایم و عصبانی شد الکی اومدیم خونه کلی خندیدیم به حرفای بابابزرگ خلاصه درجریان باش که همه منتظر شمان پس لطف کن کم تر ناز کن و قدم رو چشم ما بذار عزیز دلم خودت دعا کن ان شالله جواب ازمایش باباجون خوب باشه و اخر هفته با خبرای خوب بیام مواظب خودت و خوبیات باش عزیزم
پسندها (2)

نظرات (8)

تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 17:52
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
خاله زهرای نی نی
29 مرداد 94 12:52
اخ عزیز دلم چی میکشین .... دیگه اونو به حرف اوردین بقیه چی بگن... الکی مثلا نمی خوین به زودی میاد .....
مامان آینده
پاسخ
سلام عشقم نیستی ببینی چی میکشم عزیزم دعاکن زودی بیاد که دارم دیوونه میشم از یه طرف حرف بقیه از یه طرف دل خودمون
مامانِ نی نی ها
1 شهریور 94 10:09
عاطی جونم بخدا هر روز صبح دعات می کنم. می گم خدایا اینجور که دل منو شاد کردی دل دوستمم شاد کن. به زودی.
مامان آینده
پاسخ
فدات عزیزم ممنونم عزیزم خیلی داغونم فقط از خدا میخوام بهم صبر بده از این ازمایش سربلند بیرون بیام ان شالله به سلامتی نی نی نازت بیاد بغلت شادیت هزار برابر بشه
نمدکده زیبا
15 شهریور 94 9:22
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی
مامان فاطمه حانیه
19 شهریور 94 17:48
عزیزم ایشالله جواب آزمایشتون خوب باشه و هرچه زودتر صاحب نی نی سالم بشید.. آمین دوست عزیز لینکتون میکنم تا همیشه بتونم بهتون سر بزنم
مامان آینده
پاسخ
سلام ممنون عزیزم آن شاالله شماهم به همه آرزوهاتون برسید ممنون گلم
مامانِ نی نی
2 مهر 94 19:27
سلام عاطی. کجایی؟ منتظر خبرای خوبم.
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم.ببخشید چند روزی نبودم فعلا که خبری نیس
مامانِ نی نی
11 مهر 94 0:26
عاطی کجایی؟ چه خبر؟
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 دی 94 12:27
انشالله که نی نی نازتون زود به دنیا میاد..
مامان آینده
پاسخ
ان شاالله ممنون عزیزم