عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

بعد از گذشت چند ماه...

1394/8/26 13:09
نویسنده : مامان آینده
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ببخشید چند ماهه برات ننوشتم یعنی راستش چیز مهمی نبود که بنویسم

اول اینکه اول مهر تا دهم رفتیم مسافرت با مامان و بابای بابایی،طرف اصفهان شیراز و یزد جات خالی خیلی خوش گذشتراضیراضی

دوم اینکه 94/8/3صبح که من و بابایی رفتیم سر کار یه دزد لعنتی رفته بود خونمون عصبانیعصبانیلب تاب و چند تا ساعت مچی و سشوار و یکم پول برداشته بود شکر خدا طلاهامو پیدا نکردخسته

خلاصه این ماه که قرص لتروزول و چهار تا امپول زده بودم بی نتیجه شد و شوک بدی بهم وارد شدغمگین

سوم اینکه فهمیدیم مریم و محمدحسین سلیاک دارن دعا کن اوضاع خوب بشه عزیزمغمگین

دیگه از این ماه تصمیم گرفتیم دکتر نریم و طبیعی پیش بریم حداقل تا چند ماه صبر کنیم بعد اگه افتخار ندادین بریم دکتر مشهد

راستی مامانی امروز بعد دوماه رفتم امتحان ایین نامه خداروشکر با یک غلط قبول شدمآرام ان شاالله سه شنبه هفته بعد میرم برا امتحان عملی دعا کن قبول شمفرشته

یه چیز دیگه اینکه قراره ان شاالله برم یه خوابگاه کودکان بی سرپرست بهشون برا درساشون کمک کنم امروز عصر اولین جلسه است دعا کن بچه ها منو دوست داشته باشن و باهام کنار بیانمتنظرمتنظر

دیگه خبر خاصی ندارم،امیدوارم این ماه افتخار بدین و قدم رو چشممون بذارین عروسکمبوسبوس

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مادر منتظر
26 آبان 94 13:33
سلام دوست عزیز.توی وبم یه برنامه غذایی برای بارداری گذاشتم.دوست داشتین یه سر بزنین ضررنمیکنین
مامان آینده
پاسخ
سلام ممنون گلم