عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

13روز گذشت و...

1394/12/16 11:14
نویسنده : مامان آینده
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی عشقم؟آرام

عزیزم 13روز گذشت و شما خودتو نشون ندادی نتیچه تا الان 4 تا بی بی چک منفی و ازمایش منفی(94/12/8)

نمیدونم قراره بیای یا نه اما امیدوارم زودتر نتیجه مشخص بشه از بلاتکلیفی بیزامغمگین

ان شاالله خونه تکونی رو از شنبه شروع میکنم دست تنهام فکرکنم یه هفته ای طول بکشه اما خوبه سرگرم میشم

راستی هفته پیش نوه عمو بابا به دنیا اومد رفتیم دیدنش اسمشو گذاشتن ملورینسکوت

دیگه خبری ندارم جز انتظاااااااااااااااااارآرام

مواظب خودت باش گلممحبتمحبتبوسبوس

 

مامانای عزیز بنظرتون چیکار کنم ؟ امپول بزنم یا برم سونو؟خیلی تنبل شدم همش خوابمبی حوصلهخواب آلودخواب آلود

تو روخدا برام دعا کنید ان شاالله هرچی خیره پیش بیاد

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان بابای یگانه و ریحانه
17 اسفند 94 18:07
اگه میخواین یه کسب و کار اینترنتی آسون تو خونه راه بندازین یا میخواین وبسایت کسب و کارتون تو صفحات اول گوگل بالا بیاد از طریق لینک زیر میتونین عضو شین http://googleadspro.com/site/index?ref=2188
ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 17:56
سلام مامانی خووشحال میشم بهمووون سربزنی