عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

تصمیم بابایی برای ادامه راه...

1394/12/27 9:59
نویسنده : مامان آینده
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم،خوبی نفسم؟آرام

خبر خبر خبر خندونکخندونکخندونک

دیروز بابایی گفت بیا بعد عید بریم ای وی اف ، ان شاالله دو سه تا نی نی رو یه دفعه دعوت کنیم و دیگه از شر دکتر و دارو راحت بشیم منم موافق بودم ولی هم از نظر هزینه یکم مرددم هم از نظر اینکه دوس داشتم طبیعی باردار بشم ولی خوب چه میشه کرد اینم راهیه برا دعوت کردن شما امیدوارم نتیجه بدهمتنظر

در ضمن قرار شده هیچ کس نفهمه که ما از این راه شما رو دعوت کردیم .دوس دارم دوقلو باشین که دیگه لازم نباشه دنبال درمان بریم برا بچه دومراضیراضی

بعد میام مراحل کار رو برات توضیح میدم عزیزم

مواظب خودت باش نفسسسسسمبوسمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

biiitaaa
27 اسفند 94 13:23
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... پيش تا پيش عيدتون مبارکاااااا...^___^ خيلي مشتاقم به منم سر بزنيد