عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 22 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

یک سال گذشت و نیومدی...

1394/12/22 12:13
نویسنده : مامان آینده
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم،خوبی نفسم؟آرام

عزیزدلم یک سال گذشت و ماهنوز شمارو نداریم اصلا فکر نمیکردم یک سال بگذره و شما نیایغمگین

حتما مصلحتی هست اما واقعا دلم برات لک میزنه کاش بودی نفسم،کاش روزشمار انتظارمون به این روزا نمیرسید و تبدیل میشد به روزشمار روزهای خوش با شما بودنگریهگریه

راستی دیروز فهمیدم دوست بابایی(قاسم اقا)که این ماه ای وی اف کرده بودن جواب ازمایششون مثبت شده و دکتر گفته احتمال زیاد چند قلو باشهخندونکخیلی خوشحال شدم خداروشکر ان شاالله به زودی دامن همه منتظرا سبز بشهمتنظر

خلاصه مامانی من از پریروز خونه تکونی رو شروع کردم دیروز خیلی اذیت شدم اشپزخونه رو تمیز کردمبی حوصله

فردا هم که شهادت حضرت زهراس خودت دعا کن عزیزم ان شاالله به زودی بیای که سخت محتاج وجودتیمغمگینغمگین

امروز برات نذر روضه حضرت علی اصغر کردم که ان شاالله هرموقع اومدی تو خونه روضه بی بی رباب و حضرت علی اصغر رو بخونیممتنظرمتنظر

مواظب خودت باش گلمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانِ نی نی
23 اسفند 94 2:44
ان شالله بزودی میاد. به حق حضرت زهرا.