عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

سال جدید و روز مادر مبارک...

1395/1/12 16:45
نویسنده : مامان آینده
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی نفس مامان؟ 

عزیز دلم سال نو مبارک ان شاالله امسال سال خوبی برا همه باشه و آن شاالله امسال سال فرج آقا امام زمان باشه

عزیز دلم دیروز روز مادر بود منم که باز لیاقت نداشتم مادر باشم هدیه هم نگرفتم ن خودم نه برا مادربزرگا هدیه گرفتیم

عزیزم این هفته هرچی به نوین زنگ زدم جواب ندادن آن شاالله شنبه وقت میگیرم راستی دیگه نمیرم سرکار بابایی راضی نشد که برم فعلا که خوبه شکر خدا آن شاالله از هفته بعد کلاس آموزشی هم میرم

امشب  مهمون داریم خانواده خودمم ،چند شب پیش خانواده بابا و مادربزرگاشو دعوت کردم

مواظب خودت باش گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
13 فروردین 95 15:31
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم