عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

تولد بابا سعید با تاخیر...

1394/5/12 8:24
نویسنده : مامان آینده
202 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقم خوبی عزیزم ببخشید خیلی وقته برات ننوشتم یکم سرم شلوغ بود نشد بنویسم روز جمعه تولد بابایی بود من روزپنج شنبه ساعت دو و نیم رسیدم خونه سریع کارامو انجام دادم و کیک درست کردم ساعت 4 و 40 دقیقه درحال اهنگ انتخاب کردن بودم ک باباجون اومد خودش هم یادش رفته بود تولدش براش یه موزر بینی و گوش خریدم ان شاالله به سلامتی استفاده کنه جونم برات بگه که 23 خرداد ک بابایی رفته بود دکتر،گفته بود تعداد27 تا اما بقیه فاکتورها خوب بود دکتر گفن دوباره ازمایش بده شاید اشتباه شده بعد چند روز دوباره ازمایش داد تعداد31 شد دارو دو ماهه داد و گفت درطول درمان اقدام ممنوع، منم سعی کردم به بابایی برسم همش خوراکی های گرم و مقوی براش درست میکنم باهم میخوریم و ان شاالله اخر مرداد دوباره ازمایش میده و اگه پیشرفت خوب باشه دکتر اجازه اقدام میده مامانی خودت دعا کن همه چیز خوب پیش بره راستی ماه رمضون امسال خیلی سخت بود البته من 10 روز روزه نگرفتم چند روزه دلم شدید درد میکنه سونو و ازمایش رفتم همش خوب بود فردا میرم پیش دکتر ترحمی نشون بدم گفت باید منم قرص مصرف کنم تا بدنم قوی بشه ولی میگن این داروها باعث دوقلو زایی میشه من ک دوست دارم باباجون هم گفت عیب نداره مصرف کن اگه هم دوقلو شد که چ بهتر امیدوارم هرچی مصلحته همون بشه... مواظب خودت و خوبیات باش عزیزم..
پسندها (1)

نظرات (3)

همراه رایانه
12 مرداد 94 8:36
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
آنیتا
12 مرداد 94 11:24
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامانِ نی نی
13 مرداد 94 8:46
قربونت برم مطمئنم تو هم بزودی با خبر خوب میای و توو وبلاگت می نویسی. بخدا واست دعا می کنم.
مامان آینده
پاسخ
ممنون گلم.ان شاالله به سلامتی نی نی بیاد بغلت