عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

اولین سالگرد همخونه شدن من و سعیدم

1394/3/23 10:53
نویسنده : مامان آینده
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.خوبی عزیزدلم

93/3/23 روزجمعه مصادف با نیمه شعبان تاریخ همخونه شدن من وباباجونه عزیزم

ان شاالله صد سال دیگه کنار هم با شادی و سلامتی زندگی کنیم

امیدوار بودم برا این روز خدا شما رو به ما هدیه بده اما خوب خداجون دوست نداشت الان بیای پیشمون ولی امیدم به امام حسن(ع) هس.دلم روشنه ان شاالله تولد آقا شما رو هدیه بگیریم

راستی مامانی جات خالی بود سفر خوش گذشت3/12 راه افتادیم و رفتیم شمال با خانواده بابایی البته بدون عمو مسعود، 3/15 جمعه شب رسیدیم خونه

چهارشنبه هفته پیش بابایی بخاطر شما آزمایش داد الانم من سرکارم باباجون رفته دکتر نتیجه شو بگیره من خیلی استرس دارم ان شاالله هرچی مصلحته همون بشه

زودی میام خبرشو میدم الان خیلی استرس دارم نمیتونم تایپ کنم

مواظب خودت و خوبیات باش نفسم

پسندها (5)

نظرات (5)

مامانِ نی نی
24 خرداد 94 16:22
مبارکه. انشالا سالیان سال در کنار هم خوش باشید.
مامان آینده
پاسخ
ممنون عزیزم ان شاالله .همچنین شما
مامانِ بی قرار
3 تیر 94 13:31
چرا آخه؟ چرا باید قیدشو بزنی؟
مامان آینده
پاسخ
فقط دعا کن برام عزیزم
✿آجـــــــــــــی✿
11 تیر 94 11:20
سلام گل خانم حال شما؟ اگه ارزوی نی نی داری به وبم بیا و پستمو بخون رمزش 2030 هستش انشاالله جواب بگیری دوس داشتی لینکم کن
مامانِ بی قرار
14 تیر 94 8:45
عزیز دلم. خدا برای هر بنده ای تقدیری آفریده ولی من می دونم بجز خیر و خوبی هیچی نیست. امیدوارم مشکل زودتر رفع بشه و وقتش که شد منتظر نمونی.
مامان آینده
پاسخ
ممنون عزیزم
نسترن
9 مرداد 94 5:02
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی