عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

سفر

1394/3/11 11:07
نویسنده : مامان آینده
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم،خوبی عزیز دلم؟آرامآرام

خدارو شکر ما که خوبیم مامانی اومدم بگم ان شاالله امروز قراره بریم مسافرت

البته من الان سرکارم قرار شد ساعت سه راه بیفتیم که من امروز رو مرخصی نگیرم ان شاالله بعد از سفر گزارش کامل بهت میدم البته به شرط حیات

راستی پس فردا یعنی نیمه شعبان سالگرد همخونه شدن ما به تاریخ قمریه ان شاالله سال دیگه نیمه شعبان بغلم باشیمتنظر

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (6)

نظرات (1)

مامانِ نی نی
16 خرداد 94 11:26
عزیزم عیدت مبارک
مامان آینده
پاسخ
ممنون.عید شمام مبارک عزیزم