عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

خدایاشکرت...

1394/3/3 12:23
نویسنده : مامان آینده
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان.خوبی نازنینم؟آرام

مامانی خوب مارو سرکار گذاشتی هاشاکی.یک هفته کلی امیدوارم کردی آخرشم نیومدیدلخورقهر.اما عیب نداره بالاخره شمام ناز داری مثل بابایی؛ منم که ناز شمادونفرو میخرم ولی باید قول بدی شبیه بابایی بشیخندونک

پنج شنبه94/2/31 عروسی خاله مرضیه بود خیلی خوش گذشت جات واقعا خالی بود.کلی رقصیدمخندونکتشویق عمه محبوبه همش میگفت نرقص مواظب نی نی باش باورش نمیشد شما نیومدی.وقتی بهش گفتم خیلی ناراحت شد منم ناراحت شدم ولی همش میگفتم ماکه نمی خواستیم بهتر که نبود اما خدا داند و دلم...غمگین

راستی جواب آزمایشمو نشون دکتر دادم گفت خداروشکر چیزی نیست فقط یکم کم خونی دارم که قرص داد روزی دوتا بخورم

دیروزم بابایی برام یه گوشی خرید که امیدوارم به زودی پر بشه از عکسای شمامتنظر

خلاصه مامانی من و باباجون داریم خودمونو برا مرحله بعد آماده میکنیم لطف کن تو ذوقمون نزن و قدم رو چشممون بذارآرامچشمک .بابایی طفلک این یک هفته خیلی خوشحال بود ؛که شما فرشته آسمونی حال ما رو گرفتی.اما عیب نداره من میدونم شما خیلی مهربونی و مامان و بابارو بیشتر از این منتظر نمیذاریبوس

خیلی خیلی دوست دارم نفسمبوسمحبت

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (1)

خاله زهرای نی نی
5 خرداد 94 12:50
خدارو شکر که سالمی عزیز دلم هنوز وقت زیاد دارین.... عروسی مبارک جای من خالی واسه رقصیدن لنگله گیشتین لنگله گیشتین گوشی نو هم مبارک....
مامان آینده
پاسخ
جات واقعا خالی بود عزیزم سلامت باشی عزیزم