عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

حرفای در گوشی با عزیزدلم

1394/2/29 23:23
نویسنده : مامان آینده
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی.خوبی عزیزکم؟امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشیآرام

الان که دارم باهات حرف میزنم بابایی سرکاره و عمه محبوبه خونه اس(البته الان حمومهچشمک)

مامانی چرا خودتو نشون نمیدی امید داشتم تا عروسی خاله جون خودتو نشون بدی اما نتیجه تا الان 5 روز تاخیر با سه تا بی بی چک منفی بودهسوالسوال

مامانی گلم من خیلی عصبی شدم همش سر بابایی طفلک غر میزنم شاکیخیلی ناراحتم که سعیدمو ناراحت میکنم اما باور کن دست خودم نیس دوس دارم زودتر تکلیفم معلوم شهغمناک

تصمیم گرفتم ان شاالله اگه تا یک شنبه پری نیومد برم آزمایش امیدوارم که نیادخندونک

مامانی برام دعاکن پس فردا عروسی خاله جونه فعلا سرمو گرم میکنم که زیاد به این وضع فکر نکنم و ان شاالله استرس نداشته باشمآرام

ان شاالله زودی میام و خبرای جدیدو بهت میدمخندونک

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان منتظر
2 خرداد 94 19:05
منتظر خبرای خوشت هستیم مامانی مهربون آینده...
مامان آینده
پاسخ
فدات عزیزم.این ماه که گذشت.شما برامون دعا کن مامانی