عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 24 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

روز پدر مبارک...

1394/2/12 21:09
نویسنده : مامان آینده
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم،خوبی نفسم؟آرام

فدای عزیزم برم دلم خیلی برات تنگ شده.زودی بیا پیشمون دیگهبوسخندونک

عزیزم امروز 13 رجب روز پدره.این روز رو از طرف خودم و شما به بهترین همسر و ان شاالله بابای دنیا تبریک میگم ان شاالله صد سال کنار هم با خوشی زندگی کنیمآرام

امروز جات خالی با مامان فاطمه و بابای بابایی رفتیم کاشمربرا زیارت.خوش گذشت مریم دوستمم اومد دیدمش واقعا خوشحال شدم دوسال ندیده بودمش

روز دوشنبه هفته قبلم با آقاجون و مامانی و باباجون رفتیم مشهد هم زیارت هم خرید لباس مجلسی ،شکر خدا خوب بود

جات خالی تو حرم برا همه مامانای منتظر دعا کردم و از امام رضا(ع) عیدی خواستممتنظر

ان شاالله به حق این روزای عزیز همه منتظرا دامنشون سبز بشه...الهی آمینفرشته

مواظب خودت و خوبیات باش نفس مامان و بابابوسبوسمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانِ نی نی
13 اردیبهشت 94 8:38
انشالا به زودی با خبرای خوب تووی وبلاگت مواجه بشم.
مامان آینده
پاسخ
فدات عزیزم.ان شاالله باهم مامان بشیم