عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 24 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

ختم سوره واقعه...

1394/2/13 23:31
نویسنده : مامان آینده
263 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا به حق این روزای عزیز و به حق سوره مبارکه واقعه فرج آقا امام زمان(عج) رو نزدیک بفرما

خدایا سایه پدر و مادرامون رو رو سرمون نگه دار

خدایا همه جوونا خوشبخت بشن جوونای ما هم خوشبخت بشن

خدایا به همه اولاد سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی و عاقبت بخیر عطابفرما به من و سعیدم . همچنین به دوستای نی نی وبلاگیم عطا بفرما

خدایا سلامتی رو از هیچ خوانواده ای نگیر از ماهم نگیر

خدایا همه مریضا رو شفا بده

خدایا کمک کن سربازای خوبی برا آقامون تربیت کنیم

خدایا هرچی خواستم و نخواستم وهرچی مصلحته برا من و سعیدم رقم بزن

 

الهی آمین

 

فدات بشم خداجونم عاشقتم.ممنونم بخاطر همه نعمت هایی که بهم دادی و ندادی که داده ات نعمت و نداده ات حکمتهمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (4)

آمنه
14 اردیبهشت 94 0:05
ایشالله زود مامان میشی عزیزم. برات دعا می کنم. برام دعا کن.
مامان آینده
پاسخ
قربونت.ان شاالله عزیزم چشم محتاجم به دعات
مامان مینا و باباسعید
14 اردیبهشت 94 0:49
عاطفه جونم حتما انشالا به حق همین روزای عزیز شماهم به زودی زودی تا ماه رمضون نی نی دار میشید انشالا مطمین باش دلم من روشنه.خدا انشالا حاجتتون و براورده بخیر کنه انشالا.
مامان آینده
پاسخ
فدات مینا جون.ان شاالله همه منتظرا مامان بشن.ان شالله حاجات شمام برآورده به خیر بشه
مامانِ نی نی
15 اردیبهشت 94 9:18
الهی آمین...
عاطفه و بهزاد
17 اردیبهشت 94 10:28
سلام گلم ايشالله انتظارمون باهم به پايان برسه من كه واقعا دارم بي تابي ميكنم مخصوصا بعد رفتن ني ني قبلي خدا كمكم كنه و بهم صبر بده توهم ايشالله زود زود مامان بشي خيلي مواظب خودت و آرزوهات باش
مامان آینده
پاسخ
سلام عاطفه جون.به امید خدا هرچی مصلحته همون میشه.ان شاالله زودی نی نی بیاد پیشت و محکم بچسبه به دلت فدات عزیزم.شمام مواظب خودت باش