عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 24 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) مبارک

1394/1/31 12:11
نویسنده : مامان آینده
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.خوبی مامانی؟آرام

امروز روز اول ماه رجب و میلاد آقا امام محمد باقر(ع) هس.ان شاالله به حق این روزای  عزیز تو این ماه مبارک مهمون دل من بشی و همچنین همه مادرای منتظر نی نی دار بشنآرام

 

عزیزم ماههایی که با دوشنبه شروع میشه ختم سوره واقعه وارد شده به این صورت که روز اول ماه یک بار سوره واقعه و رورز دوم ماه دوبار سوره واقعه ...تا روز چهاردهم ماه که چهارده بار سوره واقعه خونده میشه

 

ان شاالله توفیق داشته باشیم و اعمال این ماه رو انجام بدیم

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

 

مامانای محترم لطفا هرکس توفیق پیداکرد برا ماهم دعا کنه.التماس دعاآرام

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان لیلا
31 فروردین 94 12:19
حلول ماه رجب مبارک.
ĸoѕαr
2 اردیبهشت 94 22:03
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی