عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 24 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

خدایا مرا ببخش بخاطر تمام درهایی که کوبیدم و خانه تو نبود...

1394/1/28 17:37
نویسنده : مامان آینده
264 بازدید
اشتراک گذاری

همه چیز گاه اگر کمی تیره می نماید ...

 

باز روشن می شود زود،

 

تنها فراموش مکن این حقیقتی است:

 

بارانی باید٬ تا که رنگین کمانی برآید

 

و لیموهایی ترش ، تا که شربتی گوارا فراهم شود

 

و گاه روزهایی در زحمت،

 

تا که از ما، انسان هایی تواناتر بسازد؛

 

خورشید دوباره خواهد درخشید، خیلی زود

 

 و تو خواهی دید ...

عزیزم درسته این ماه نیومدی اما من آرومم آرامچون به حکمت خدا ایمان دارم.مطمئنم شما رو در بهترین زمان به ما میده حتما مصلحت نبوده الان بیای پیشمونآرام

ان شاالله من و باباجون میریم که خودمون رو برا مرحله بعد آماده کنیم. تو این مرحله که GAME OVER شدیمخندونک

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله زهرای نی نی
9 اردیبهشت 94 13:32
سلام بر بازنده ها ان شا الله به زودی برنده میشین...... نی نی جونی و مامانش !خاله زهرا برای سرگرمی به کار مورد علاقش مشغول شده خاله زهرا دریکی از بهترین کتاب فروشی های بابل به نام شهر کتاب مشغول شده خواستم حتمی شه بعد بگم الن 11 روز می شه! بوس بوس
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم.فدات مبارک باشه خیلی خوشحال شدم ان شاالله موفق باشی عزیزدلم