عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 24 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

انگار عقربه های ساعت خوابیدن...

1394/1/26 21:01
نویسنده : مامان آینده
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.امیدوارم خوب باشی عشق مامانیآرام

مامانی دلم تنگته.قول بده بیایمحبت

من برخلاف باباجون اصلا صبور نیستم.این روزا دارم میمیرم.کاش زودتر مشخص بشه که اومدی یا ...متنظر

اصلا این روزا نمیگذرن.حالم خیلی بده.غمناک

اگه باباجونت بفهمه من اینقدر درگیرم خیلی ناراحت میشه.همیشه میگه هر چی که خدا بخوادهمون میشه و واقعا به حرفش ایمان داره ، اما من ...گریه

الان داشتم وبلاگ یه مامان رو میدیدم که بعد از 9 سال مامان شده.خیلی گریه کردم.مامانی من میترسمممممگریهگریه

قول بده زودی بیای وگرنه من میمیرم غمناک

فدات شم دعا کن زودی همه چیز مشخص شه.ان شاالله شب میلاد آقا امام حسین عروسی خاله جونه و ما این ماه خیلی درگیریم.

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

مامانا لطفا برام دعا کنید ان شاالله دفعه بعد باخبر خوب بیامگریهغمگین

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مینا و باباسعید
14 اردیبهشت 94 0:08
سلام عاطی جون انشالله که به زودی شماهم نی نی دار بشی به حق همین روزای عزیز.براتون سلامتی آرزومندم.اگه وقت کردید به وب ماهم سر بزنید.
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم.ان شاالله ان شاالله خدا به شما و خوانوادتون شادی و سلامتی رو هدیه بده