عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 24 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

عزیزم قول بده بیای...

1394/1/23 21:26
نویسنده : مامان آینده
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی.خوبی عزیزدلم؟آرام

مامانی دلم گرفته؛آخه بابایی بعد از یک ماه بعدازظهر کار شده و من تا ساعت 1 شب تنهام کاش شما بودی که حداقل این تنهایی هامو پر میکردیغمگین

عزیزدل مامانی دیشب باباجون برام بی بی چک گرفت؛البته هنوز وقتش نبود اما من زیاد اصرار کردم صبح اولین بی بی چک رو چک کردم که منفی بودغمگین امیدم به اینه که هنوز زود بوده و انشاالله تا هفنه بعد مثبت میشه؛ اما راستش استرس دارم میترسم خدای ناکرده مارو قابل ندونی و به این زودیا نیایغمناک

امروز یکم حالم خوش نیس حالت پری دارم طبق تاریخ موعد پری اول اردیبهشته اما من الان حالتاشو دارم،عزیزم خودت دعاکن که مامانی و بابایی منتظر نموننمتنظر

کاش الان بابا سعید کنارم بود.از صبح ندیدمش دلم براش یه ذره شدهبی حوصلهخواب آلود

اینم عکس اولین بی بی چک

             

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانِ نی نی
24 فروردین 94 8:57
انشالا که میاد. انشالا زودی بیای و خبر مامان شدنت رو بدی.
مامان آینده
پاسخ
فدات عزیزم.ان شاالله همه منتظرا زودی مامان بشن و البته شما
عاطفه و بهزاد
27 فروردین 94 11:38
سلام عزيزمممممممممم منم در انتظار ني ني ام ولي ميخوام ازت خواهش كنم فقط آروم باش ني ني اگه تو دلت باشه اين استرسا واسش بده واگه نباشه شايد يه دليلش استرس تو باشه در هر صورت ازت ميخوام آروم باشي و صبورررررررررررر خداي بزرگه ما ميدونه كي و چه موقع چيو به كي بده و اميدوارم بهترين موقعش همين ماه باشه و تو صاحب بهترين ني ني دنيا بشي
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم عزیزم.ان شاالله همه منتظرا مامان بشن و البته شمادوست عزیزم
عاطفه و بهزاد
27 فروردین 94 11:39
من بي بي چك بارداري قبليم دو روز قبل پري منفي بود ولي روز پري مثبت شد پس نگران نباش ايشالله بارداري
مامان آینده
پاسخ
ان شاالله