عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 24 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

روز مادر مبارک

1394/1/21 12:12
نویسنده : مامان آینده
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مادر.خوبی نفسم؟آرام

امروز گفتم "مادر"؛ اره مادر وازه بزرگیه که من هنوز لیاقتشو پیدا نکردم.دعا کن نفس مامان که ان شاالله سال  دیگه همه منتظرا مامان بشنمتنظر

مامانی امروز روز مادره و من تنهام بابایی رفته سرکار من الان خونه مامانی فاطمه ام.دیشب دوستای بابایی خونه ما دعوت بودن خیلی خسته شدم ببخشید اگه اذیت شدیبوس

روز سه شنبه 18 فروردین زمان مناسبی برای حجامت بود با مامانیا و آقاجون و بابایی رفتیم حجامت.من حالم بد شد دیگه دکتر حجامتم نکرد.کلی بهم خندیدنخندونک

همش شما رو حس میکنم نفسم،امیدوارم من و بابایی رو قابل بدونی و زودی بیای پیشمونمتنظر

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کوثر
21 فروردین 94 14:43
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
خاله زهرای نی نی
27 فروردین 94 18:05
با تاخیر روزت مبارک خانوم خانوما...
مامان آینده
پاسخ
ممنون عزیزم.ان شالله سال بعد شما خانم باشی و من مادر