عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

عیدت مبارک نفسم

1394/1/12 0:05
نویسنده : مامان آینده
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی،خوبی عزیزکم؟آرام

عید شما مبارک نفسممحبت

مامانی گلم ببخشید دیر اومدم.تعطیلات بود و من و باباجونت.ان شاالله سال دیگه شما کنار من و بابایی باشیمتنظر

مامانی اتفاقات زیادی افتاده دوس دارم برات تعریف کنم

باباجون از 26 اسفند تعطیل شدن و من از 27؛دو روز آخر با باباجون کارای خونه رو انجام دادیم؛بعد ازظهر 29 اسفند خاله پری اومد و ما فهمیدیم که یه کوچولو تلاشمون بی فایده بودهسکوت؛تحویل سال ساعت 2.15 بامداد بود من خوابم برد اما باباجون بیدار بود وساعت 2 من رو بیدار کرد اون لحظه برا همه دعا کردم مخصوصا عمه محبوبه و خاله زهرا و عمو مسعود،ان شاالله خوشبخت بشنآرام

ابنم عکس اولین سفره هفت سین مون

                 

 

خداروشکر عید خوبی بود.من و بابایی از 8 فروردین رفتیم سر کار.البته تو شرکت کار زیادی نیس اما باید رفت

عزیزم راستی 5 فروردین رفتیم امام زاده محروق که دوتا کتاب برا اومدن شما خریدیم.ان شاالله زودی ازشون استفاده کنیم.چشمک

اینم عکسشون

 

7 فرودین مامانی زهرا مهمون داشتن عموها و عمه های من دعوت بودن که اتفاق بدی برا مهسا کوچولو افتاد هممون حالمون بد شد. دوست ندارم به اون لحظه ها فکر کنم.سر قابلمه خورد به سر مهسا کوچولو.وای چه وحشتناک بودترسو

خداروشکر چیزی نشد اما من تا مرز سکته رفتمغمگین

عزیزم ان شاالله این ماه برا اومدنت بیشتر تلاش میکنیم شما هم قول بده بیای تو دلم،آخه من طاقت دوری شما رو ندارم نفسمبوس

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (2)

moaveni
12 فروردین 94 11:43
سلام دوست من وب قشنگ داری اگر دوست داری یه host خوب برا سایتت داشته باشی و یا اینکه یه سایت خوب طراحی کنی که تو اینترنت طرفدار داشته باشه و زیاد دیده بشه یه سر بزن http://Portal.inHost.ir/aff.php?aff=112490
خاله زهرای نی نی
27 فروردین 94 17:56
ای قربون دوست گلم برم چقد سفره ی هفت سین با سلیقه و خوشکلی ....
مامان آینده
پاسخ
خدانکته عزیزدلم.فدات چشات قشنگ میبینه نفسم