عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

دعوت نامه...

1393/12/24 11:04
نویسنده : مامان آینده
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی.خوبی عزیزکمآرام

خبر خبرخندونک

عزیزم بالاخره باباجون راضی شد که شما رو دعوت کنیم به این دنیا.نمیدونی چقدر خوشحالمقه قههخندونک

مامانی گلم ما پنج شنبه 21 اسفند و شنبه 23 اسفند(9 ماهگرد عروسیمون) برای شما دعوت نامه فرستادیم البته زیاد امیدی بهش نیست آخه زمان تخمک گذاریم گذشته و باید هفته بعد خاله پری تشریف بیاره ولی خدارو چه دیدی اگه خداجون صلاح بدونه  ان شاالله شما از همین فرصت استفاده میکنی و مهمون دلم میشی متنظر

الان که مشغول خونه تکونی هستیم البته زیاد کار ندارم آخه هنوز 9 ماهه اومدیم خونه خودمون و خونه تمیزه

سبزه هم هنوز نکاشتم دعاکن هفت سین امسالم خوب بشه آخه سال اوله دوست دارم عالی باشه.ان شاالله اگه خوب شد عکسشو میذارمآرام

امیدوارم عید سال دیگه شما کنار من وباباجون باشی.قربون دستای کوچیکت برم مامانی محبت

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)