عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

تصمیم کبری!!!!!!

1394/11/6 12:34
نویسنده : مامان آینده
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خوبی مامانیآرامبوسبوس

این ماه هم افتخار ندادی ها حواست باشهسکوتدلخور

مامانی من یه هفته اس انفولانزا گرفتم برا همین مجبور شدم چهار شنبه و پنج شنبه هفته قبل مرخصی بگیرم و خونه بمونم طفلک بابایی خیلی زحمت کشید دستش درد نکنهمحبتمحبت

عزیزم خلاصه شنبه صبح با بابایی رفتیم جیگر خوردیم بعد اومدم شرکت دوربین رو زدم که ح ق ی ق ی فکر کرد من نیستم شروع کرد ه غیبت با ا ش ی ا ن ی خیلی ناراحت شدم خیلی گریهگریه

یه عالم گریه کردم هنوزم که هنوزه اروم نشدمغمگینغمگین

حالا با باباجون تصمیم گرفتیم من دیگه نرم سرکار فعلا تا عید میام و بعدم دیگه نمیام اخه نظر من اینه که ادم اصلا نباید با افراد بی شخصیت همکار بشه

حالا حرف زیاد دارم دوباره میام پست میذارم الان حالم خوب نیس

دوست دارم عزیزمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

.•♥خواهری بلور ♥•.
6 بهمن 94 15:19
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...