عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

دلم تنگته...

1393/12/10 10:37
نویسنده : مامان آینده
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی.خوبی عزیز دلم؟آرام

مامانی دلم خیلی برات تنگ شده با اینکه هنوز هیچ خبری از اومدن شما نیس من دارم تموم لحظه هامو با یاد شما سپری میکنم.شاید باورت نشه اما ساعتی نیس که بدون یاد شما طی بشه. اما مامانی گلم بابا سعید هنوزم که هنوزه راضی نشده نمیدونم چی تو فکرشه که به من نمیگه وقتی بهش میگم مگه نامحرمم ناراحت میشه نمیتونم هیچی بگم فقط باید تسلیم بشم.به هیچ کسم نمیتونم چیزی بگم چون به همه گفتیم هنوز بچه نمیخوایم ولی بی خبرن از دل من که دارم از عطش نبودنت میمیرمگریه

مامانی من تصمیم گرفتم دیگه به بابایی اصرار نکنم. ازم ناراحت نشی ،من تموم تلاشمو کردم اما دیگه نمیتونم اصرار کنم مجبورم دلتگیمو خودم تنهایی به دوش بکشمغمگینگریه

کاش بابایی درک کنه که من چقدر به وجودت نیاز دارم.غمگینغمناک

دلم معصومیت نگاهتو میخواد.

دلم پاکی دستاتو میخواد.

کاش زودتر بیای پیشم فرشته کوچولوی نازممتنظر

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانِ نی نی
11 اسفند 93 8:49
سلام مامان آینده. بالاخره راضی میشه. بابای نی نی منم اوایل راضی نمیشد. ناز می کرد. حالا که اون راضی شده بعد یه سال. نی نی راضی نمی شه. ناز میکنه. ولی بالاخره نازاشون تموم میشه. عجله نکن. راستی اون بالا نوشتی انتظار 40 روزه ی ما 14 روز سن دارد! بنظرم باید تغییرش بدی. موفق باشی و سبز
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم.ان شاالله که زودی نازاشون تموم شه هم بابای نی نی من هم نی نی شما چشم عزیزم.سلامت باشی
خاله نی نی
13 اسفند 93 0:33
خودت یکاری بکن ... گولش بزن دوس دارم از ته دلش راضی باشه.باید صداقت داشت