عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

تولد حضرت زینب (س)

1393/12/6 12:19
نویسنده : مامان آینده
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی.خوبی عزیزکم؟آرام

عزیزم پریشب خانواده باباجون خونه ما شام دعوت بودن به مناسبت تولد عمه جون و بابایی که3و4 اسفند بود یه کیک خریدیم که سورپرایزشون کنیم.من اشتباهی فکر کردم که 4و5 اسفند بوده گفتم چهارم دعوت کنیم که وسط دو روز باشه.شب تولد حضرت زینب هم بود .خوش گذشت فقط جای شما خالی بود ان شاالله سال دیگه این موقع بغلم باشیمتنظر

                 

دیروز روز مهندس و پرستار بود چند نفرم بهم تبریک گفتنآرام

عزیزم دیشب بابایی مرخصی داشت ناهار خونه مامانی زهرا بودیم بعداز ظهر رفتیم خونه خاله جون محبوبه یه سر به بچه ها زدیم بعدم رفتیم پیش دکتر بلقان آبادی برا پوستم.بعد از اون رفتیم مهدیه برا نماز که کفشای بابایی رو دزدیدن.شاکی جات خالی اینقدر خندیدمخندهقه قههخنده باباجون عصبانی شده بودعصبانی منم میگفتم خدا خیرش بده حالا مجبور شدی کفش جدید برا عیدت بخری حرصشو در آورده بودم الهی فدای اخمای سعیدم بشم منخندونک

عزیزم بابایی خیلی خوبه بنظرمن بهترین همسر و بابای دنیاس همیشه احترامشو حفظ کنآرام دیشب یه سخنرانی برای مقام پدر و مادر گوش میدادم میگفت حق مادر سه برابر پدره اما از عصبانیت پدر بترسید که سریع نفرینش میگیره ولی نفرین مادر چون از قلب رئوفش بلند میشه زیاد کارساز نیس.عزیز دلم بدون پدر و مادر جوونی شون که بهترین سرمایه زندگیشونه به پای بچه هاشون میذارن پس نباید به سادگی ازشون گذشت و بهشون بی احترامی کرد.عزیزکم اگه خیر دنیا و آخرت رو میخوای سعی کن پدر و مادرت ازت راضی باشن

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
6 اسفند 93 19:04
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
خاله نی نی
13 اسفند 93 0:31
هم روز مهندس تبریک وهم تولد بروبچ مبارک..........
مامان آینده
پاسخ
فدات عزیزم