عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 30 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

زهرا جونم تبریک....

1394/11/26 8:20
نویسنده : مامان آینده
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی،خوبی عشق مامان؟امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشیآرام

اول اینکه این هفته مامان فاطمه اینا خونه شون رو رنگ میکنن بخاطر همین اومدن خونه ما البته بابایی عصر کاره و ماهمو نمیبینیم طبق معمولغمگینغمگین

بعد اینکه 94/11/15 خاله جون زهرا با عموحبیب عقد کردن محبتمحبتمحبتالبته من خیلی دوس داشتم برم اما شرایط جور نشد که بریم اما خیلی خوشحال شدم ان شاالله به پای هم پیر بشن خاله جون گفت احتمالا عید یه جشن کوچیک بجنورد بگیرن ان شالله اگه بتونیم حتما میریم البته اگه شما افتخار بدید قدم رو چشم ما بزارین خوشحال میشیم سه نفری بریمخندونکخندونک

 

محبتمحبتمحبتاز همین جا به خاله جون تبریک میگم و براشون ارزوی خوشبختی میکنممحبتمحبتمحبت

 

مواظب خودت باش گلم سعی کن اجازه تو از خدا بگیری نفسمآرامآرامچشمکچشمکمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

آزیتا
16 اسفند 94 13:06
سلام عزیزم. بهت تبریک میگم. ان شاءالله بزودی با قدمش به زندگیتون خیر و برکت و شادی بیاد. عزیزم اگه ایراد نداره منم رمز پستات میخوام