عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

و امروز...

1394/10/19 12:27
نویسنده : مامان آینده
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم،خوبی نفس مامان؟آرامبوسبوس

امروز برای پنجمین بار امتحان تو شهری داشتمتعجبقه قههقه قهه بالاخره قبول شدم با احراری خندونکخندونک

خیلی خوشحالم اخه یه سنگینی رو دوشم داشت خیلی استرس گرفته بودم و اذیت شدم ولی خوب خداروشکر قبول شدم و راحت شدمآرامآرام

خبر بعد اینکه بابایی میگه عمل نمیکنه و بعد عید میریم آی یو آی نمدونم چجوری راضیش کنم به عمل آخه دوستاش گفتن فایده ای نداره بابایی هم نا امید شده میگه فایده ندارهغمگینغمگین

مامانی قول بده تا عید بیای و اذیت نکنی تا ان شاالله کارمون به آی یو آی نکشهمتنظرمتنظر

منتظرتم عزیزمبوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانِ نی نی
19 دی 94 16:39
مبارک باشه خانوم راننده. انشالله میاد. خدا رو دست کم نگیر. عاطی جان اگه عکس رنگی بندازی احتمال بارداری خیلی بالا میره. با دکترت مشورت کن.
مامان آینده
پاسخ
سلام ممون گلم امیدم به خداست عزیزم مشکل از شوهرمه دکتر گفته من مشکلی ندارم شکر خدا حالا تا عید صبر میکنیم دعا کن تا عید بیاد و من راحت شم