عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

اجازه دکتربرای اومدنت...

1393/11/16 8:13
نویسنده : مامان آینده
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.خوبی عزیزدلم،ان شاالله همیشه خنده رو لبات باشهآرام

نمیدونم چی بگم،نمیتونم خوشحالیمو بیان کنم خیلی خوشحالم.میدونی چی شده؟خندونک

خدایا شکرت خدایا هزارهزار مرتبه شکرتفرشتهآرام

دیروز باباجون ساعت یک اومد دنبالم رفتیم دکتر خیلی شلوغ بود اما خداروشکر زود نوبتمون شد من خیلی استرس داشتم که خدا نکرده جواب آزمایشم خوب نباشه اما همینکه دکتر آزمایشو دید گفت عالیه،حتی از متی مازول بهتر جواب داده؛ گفت میتونید برا نی نی آسمونیتون دعوتنامه بفرستید.من که تو پوست خودم نمیگنجیدمخندهقه قهه

گفت برین پیش متخصص زنان تا اقدامات لازم رو انجام بده،ان شاالله هفته بعد میرم پیش دکتر ترحمی شایدم با باباجون بریم پیش دکتر دوراندیش برا مشاوره ژنتیک،آخه باباجون خیلی حساسه میخواد همه چیز تایید شده باشهچشمک

خلاصه ساعت دو و نیم رفتیم ناهار خونه مامان فاطمه ماکارونی خوردیم

وای باباجونت اینقد خوشحال بود،ان شاالله قراره تعطیلات نوروز 94برات دعوتنامه بفرستیم آخه تو طب سنتی میگن بهترین زمان دعوت فروردین و اردیبهشته و اینکه بعد از ایام فاطمیه هم هس؛فقط باید قول بدی ان شاالله زودی به دعوت ما جواب مثبت بدی و ما رو چشم به راه نذاریمتنظرمتنظربوس

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (0)