عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

معرفی خاله جون زهرا...

1393/11/19 12:12
نویسنده : مامان آینده
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم،خوبی عزیزکم؟آرام

من که زیاد خوب نیستم یکی دو روزه حالت تهوع دارمسبز،میل به غذا ندارم،امروزم که اینقدر کمرم درد میکنه که سر کار طاقتم نمیادغمگین

عزیزم امروز خاله زهرا اومد اینجاچشمک.خیلی ذوق کرد آخه خاله جون نی نی خیلی دوست داره.ان شاالله باهم بریم عروسیشمتنظر

خاله زهرا یکی از بهترین دوستای منهبوس،4 سال دانشگاه ما باهم هم اتاق بودیم و از دو تا خواهر به هم نزدیک تر بودیم اما الان از هم دوریم آخه خاله جون بابل زندگی میکنه و 13ساعت تا اونجا راهه.4ماه پیش من و بابایی رفتیم بابل یک هفته مزاحمشون بودیم خیلی خوش گذشت جای شما خالی عشقم.روزی نیس که من به خاله جون فکر نکنم خیلی دوسش دارم دوریش واقعا داره اذیتم میکنه حتی با گذشت یک سال و نیم از فارغ التحصیلی هنوزم دوریش برام عادی نشده.ان شاالله زودی ازدواج کنه(امیدوارم نزدیک ما بیادچشمک) تا از تنهایی در بیاد.از همین جا بهش میگم خیلی خیلی دوست دارم زهرا جونممحبتبوس

عزیزم همیشه سعی کن دوستای خوب برا خودت انتخاب کنی.دوست خوب راه رو به آدم نشون میده و دوست بد بیراهه رو...آرام

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله زهرای نی نی
25 بهمن 93 10:19
وای وای خاله فدا فدایی داری.... منم خیلی خیلی دوست می دارم دوستم نی نی منم منتظر اومدنتم
مامان آینده
پاسخ
فدات زهراجونم.ان شاالله عروسیت عشقم