عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 15 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

خوش اومدی هدیه امام رضا...

1395/6/12 10:50
نویسنده : مامان آینده
466 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گلم خوش اومدی به زندگی ما تموم زندگی ما.... عزیزم شما هدیه امام رضایی وقتی اومدی که اصلا انتظارشو نداشتم پیش مامان بابا بمون هستی من زندگیمونو روشن کردی چراغ زندگی ما میام و جزییات رو میگم عاشقتم نفسسسسسسیممممممممم
پسندها (2)

نظرات (1)

مامانِ گل آرا
15 شهریور 95 1:28
الهی به حمدت شکر. بعد از روزها یه خبر خوب شنیدم. ان شالله به سلامتی بگذره. عزیزم. خیلی خوشحال شدم
مامان آینده
پاسخ
سلام ممنون عزیزم