عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 29 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

دلتنگی من و دودلی باباجون...

1393/11/15 8:36
نویسنده : مامان آینده
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان،خوبی عزیزکم؟ ان شاالله همیشه سالم و سرحال باشیآرام

مامانی خیلی دلم گرفتهغمگین همش فکر میکنم اگه خدا نخواد شما بیای پیشمون من چیکار کنم،میدونم نباید منفی فکر کنم اما نمیتونم.الان سرکارم داره اشکم در میاد دوس دارم برم یه جا تا میتونم گریه کنم بلکه یکم آروم شمگریه

مامانی فکر کنم هنوز بابایی آمادگی حضور شما رو نداره،ترس از مسائل مالی نیس فقط به خاطر تیروئید من میگه با اینکه قرص میخورم اما بابایی میگه بذار کامل خوب بشی بعد ، اما من میترسم؛میترسم که بعد خدای نکرده مشکل دار بشیمغمگیندلشکسته

دیروز بابایی ساعت ده اومد شرکت دنبالم رفتیم آزمایش دادیم بعدم جیگر و...؛شبم بابایی مرخصی داشت امروز قراره ساعت یک بیاد دنبالم بریم دکتر جواب آزمایشمو نشون بدیم ان شاالله خوب باشه اما دیگه از دکتره خوشم نمیاد با حرفای سری قبلش باعث شده بابایی دودل بشهعصبانی، اگه باباجون راضی بشه یه نسخه پیش یک دکتر دیگه میریم که نظرشو درباره بارداری بپرسیم

دیشب خواب دیدم باردارم ماه آخرم بود رفته بودم برا زایمان اما شکمم خیلی کوچیک بود،خواب دیدم بی بی بابایی هم فوت کرده

عزیزدلم خودت برامون دعا کن شما پاکی با اون دستای معصومت برامون دعا کن، مامانی همیشه سعی کن پاکی روحتو حفظ کنی نذار روی صفحه سفید دلت لکه سیاه بیفته که پاک کردنش خیلی سختهفرشته

مواظب خودت باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله زهرای نی نی
19 بهمن 93 11:16
آی قربونش بره مامانش چه کار قشنگی کردی..... دارم میمیرم از ذوق آدم اینجا که می اد دلش بچه می خواد واقعا...
مامان آینده
پاسخ
سلام عشقم.فدات عزیزم خیلی خوشحالم کردی اومدی دیدن دفترچه خاطرات نی نیم ان شاالله عروسیت جاری جونم