عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 29 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

خرید ماشین

1393/11/4 11:09
نویسنده : مامان آینده
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم،خوبی عزیزکم؟ ما که شکر خدا خوبیم فقط وجود شما رو کم داریمآرام

پریشب بابایی با کمک باباجون یه ماشین خریدن ساعت 8 بود با مامانی و عمه جون رفتیم عطار جات خالی باقالی خوردیم.همه میگن ان شاالله با ماشین برین دنبال نوه تون از بیمارستان بیارینش منم میگفتم ان شاالله سه سال دیگه؛اما تو دلم میگفتم ان شاالله تا یه سال دیگه.شبم خواب دیدم دوتا پسر دوقلو دارم خیلی ناز بودن زیبابه بابایی گفتم اسمشو علی بذاریم ولی اسم اون پسرم رو نفهمیدم.سوال

دیروز بابایی رفت سرکار منم تنها بودم شب ساعت 7.5 اومد رفتیم خونه مامانی وبعدش خونه خاله محبوبه،مهسا خانم خیلی گریه میکنه مامانشو اذیت میکنه قراره امروز ببرنش دکتر

ان شالله زودی بیای پیشمون که همه بی صبرانه منتظرتیمفرشتهبغلبغل

مواظب خودت و خوبیات باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (1)

محمد
9 بهمن 93 10:18
سلام بروزم با مطلب : "با وسواس گرفتن بچه چه کنیم؟"