عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

سومین سالگرد عقدمون...

1395/1/16 22:50
نویسنده : مامان آینده
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز سومین سالگرد عقد من و باباجون شماس دیروز رفتیم مشهد برا فردا وقت عمل زد آن شاالله فردا صبح میریم مشهد بیمارستان مهر برا عمل دعا کن گلم همه چیز خوب پیش بره خیلی استرس دارم اولین باره به عنوان همراه میرم بیمارستان در ضمن کسی خبر نداره تنها میریم آن شاالله

دعا کن گلم آن شاالله به زودی میام خبرارو بهت میدم

مواظب خودت باش نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تو و ما
17 فروردین 95 1:35
سلام . خسته نباشی. ببین ما وبسایت لوازم کار دست داریم، مثه زیور الات، لوازم منزل و حتی مد و لباس مانتو و انواع دیگه که اگه بمون سر بزنی میتونی ببینی. همشون کار دست هستند و با دستگاه نیستن. واسه حمایت از هنر دست خوشحال میشم به تو و ما سر بزنی. http://www.tovama.com مرسی