عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

زندگی من وسعید و ...

من عاشق بابا سعیدتم عسلم

1393/9/26 11:59
نویسنده : مامان آینده
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

دیروز ناهار رفتیم خونه مامانی،بابا سعید ساعت دو رفت سرکار ماهم رفتیم خونه خاله محبوبه،ان شاء الله 20روز دیگه نی نی کوچولوش به دنیا میاد.تاساعت ده شب خونشون بودیم.یکم کاراشو راست و ریس کردیم بعد عمو سعید و خاله مرضیه منو رسوندن خونه.نتونستم بخوابمخواب آلود.شبایی که بابایی سرکاره خیلی بهم سخت میگذره راستشو بخای یکم میترسمترسو کاش بابایی تهاییمو درک کنه و قبول کنه که شما رو داشته باشیم مطمئنم با وجود شما ترس منم کم میشهغمناک

صبح که برانماز پاشدیم دیدم سرما خوردم خیلی ناراحت شدم اصلا حال نداشتم برم شرکت اما مجبور بودمسبز

چند دقیقه پیش بابایی بهم زنگ زد کلی انرژی مثبت بهم داد

سعید جونم دیوونه وار دوست دارم...محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پارسا
6 دی 93 9:45
سلام دوست عزیز، ورودتون رو به نی نی وبلاگ تبریک میگم. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.