عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

شروع زندگی ما...

1393/9/25 11:35
نویسنده : مامان آینده
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز که دارم این مطلبو میذارم شما هنوز نیستی خاطرات زندگی مون رو برات میذارم به امید روزی که کنارم باشی

من و بابا سعید 16فروردین 92روز جمعه عقد کردیم.من ترم آخر بودم تقریبا سه ماه از درسم مونده بود بخاطر همین سه ماه اول یکم بهمون سخت گذشت آخه من میرفتم مشهد

بعد از فارغ التحصیلی همه چیز عالی شد روزای خوبی داشتیم و داریم کنار هم

23خرداد93 روز جمعه مصادف باتولد امام زمان(عج) جشن عروسیمون بود.جشن مختصری گرفتیم و رفتیم زیر یک سقف

خدارو شکر زندگی خوبی داریم فقط وجود شما رو کم داریم گلم....

پسندها (2)

نظرات (1)

عاطفه(دختر خاله)
13 دی 93 10:41
کی باشه ب دنیا بیاد
مامان آینده
پاسخ
دعا کن خاله جون ان شاالله خدا زودتر بهمون یه نی نی سالم و صالح عطا کنه