عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 29 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

تولد مامان عاطی...

1393/10/13 9:06
نویسنده : مامان آینده
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.خوبی عزیز دلم؟امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی

امروز تولد منه عزیزم.24 سالم شده.روز پنج شنبه بابایی برام یه اپی لیدی خرید.قربون بابایی برم که در همه حال به فکر من هست و چیزی برام کم نمیذاره از همین جا ازش تشکر میکنم ودعا میکنم ان شاالله سایشون همیشه رو سر من و شما باشهمحبت

دیروز از صبح خونه مامان زهراجون بودیم قراربود بعد ازظهر بریم بیرون اما هممون خوابیدیم ساعت6 بیدارشدیم.بعد آقاجون گفت بریم خونه عمو علی تا رفتیم و برگشتیم ساعت نه و نیم بود که عمو سعید و خاله مرضیه مارو رسوندن خونه قرار بود شام بریم بیرون که با این اتفاقات شاممون تبدیل شد به نیمروتعجبخندونک حالا قراره ان شاالله بابایی فردا مرخصی بگیره تلافی دیشبو در بیاریمچشمک

جات خالی نیمرو رو خوردیم تا ساعت 11 بیدار بودیم خوابمون نمیبرد بس که خوابیده بودیم راضیبالاخره خوابیدیم صبح بابایی خواب بود من ساعت 7 اومدم شرکت.این هفته بابایی بعدازظهر کاره، از این شیفتش متنفرم آخه یک هفته همو نمیبینیم و من باید همش تنها باشم کاش شما بودی عزیز دلمدلخورمتنظر

راستی فردا قراره بریم پیش دکتر اسفندی ان شاالله اگه اوکی بده تصمیم داریم برا شما دعوتنامه بفرستیم.فعلا من میرم باشگاه یکم لاغر شم(البته زیاد توپول نیستم هاخنده) و همچنین مشغول خودسازی هستیم که ان شاالله شما فرزند سالم و صالحی باشی.خودت دعا کن مامانیفرشتهفرشته

مواظب خودت باش نفسمبوسبوسمحبتمحبت

اینم کادو عشقم              

 

پسندها (2)

نظرات (1)

عاطفه(دختر خاله)
13 دی 93 10:38
تولد تولد تولدت مبارک خاله عاطفه...منم عاطفه ام بیا وبم سر بزن خوشحال میشم
مامان آینده
پاسخ
ممنون.فدات عاطفه جون.چشم حتما