عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

انتخاب اسم عزیز دلم...

1393/10/6 8:43
نویسنده : مامان آینده
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

خوبی فدات شم؟ ما که خداروشکر خوبیم ملالی نیست جز دوری شماآرام

دیشب با باباجون صحبت شد سر اسم شما،من زمانی که رفتم نجف(سال 89) نذر کردم اسم پسرمو علی بذارم(البته اونجا مجرد بودمخجالتخنده)،باباجون هم ارادت خاصی به حضرت فاطمه زهرا(س) دارن(خودبزرگ بینی نباشه اما به گفته باباجون ایشون منو از حضرت زهرا خواستن،کاش بتونم لایق بابایی باشم)

بالاخره تصمیم گرفتیم ان شاالله اسم دخترامون رو فاطمه و زهرا واسم پسرامون رو علی وحسن و حسین بذاریم

حتما میگی چه خبره ولی اگه خدابخواد تصمیم داریم 4،5تا بچه بیاریم تا انشاالله بتونیم چندتا سرباز برای آقا امام زمان(عج) تربیت کنیم

تواین راه از خدا و ائمه اطهار کمک میخوایم

شما هم برا ما دعا کن که موفق بشیم عزیز دلم

مواظب خودت باش نفسمبوسمحبتمحبت

پسندها (4)

نظرات (2)

کوثر
11 دی 93 7:45
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان آینده
پاسخ
سلام کوثر جان،فدات لطف داری عزیزم من هنوز نی نی ندارم دعا کن زودی مامان بشم