عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 29 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

مهسا خانم ناناز به جمع ما اضافه شد

1393/10/23 10:52
نویسنده : مامان آینده
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم،خوبی نفسم؟آرام

بالاخره اسم نی نی مشخص شد"مهسا خانم" الهی فداش شه خاله ماشاالله خیلی نازهبوسخندونک

دیروز با باباجون رفتیم دیدنش براش50 هزار تومن بردیم اصلا قابل خانم خانمارو نداشتآرام

همه میگفتن ان شاالله نوه بعدی نی نی شما باشه.منم میگفتم هنوز زوده اما ته دلم میگقتم ان شااللهمتنظرفرشته

راستی خانم دکتر گفته بود اگه قصد بارداری دارین باید حتما پرواوراسیل رو مصرف کنی دردش زیاد مهم نیس.منم بخاطر شما تحمل میکنم تا ان شاالله زودتر مهمون دلم بشیمتنظرمحبت

مواظب خودت باش نفسمبوسمحبتمحبت

مهسا خانم یک روزه                   

محمد حسین خان                     

مریم خانوم                             

خدا برا پدر و مادرشون حفظشون کنهآرام

پسندها (2)

نظرات (1)

پریسا
25 دی 93 10:29
وبلاگ زیبایی دارین به ما هم سر بزنید
مامان آینده
پاسخ
ممنون، لطف دارید.چشم حتما