عشق من و سعیدعشق من و سعید، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره
باباسعیدباباسعید، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
مامان عاطیمامان عاطی، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
فرشته آسمونی مافرشته آسمونی ما، تا این لحظه: 7 سال و 29 روز سن داره
هم خونه شدن ماهم خونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زندگی من وسعید و ...

میلاد پیامبر رحمت وزیارت امام رضا(ع)

1393/10/20 12:11
نویسنده : مامان آینده
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم،خوبی نفسم؟

دیروز 17 ربیع الاول؛میلاد پیامبر اکرم بود . من وبابایی تصمیم گرفتیم بریم زیارت امام رضا(ع)

جات خالی صبح ساعت 10 راه افتادیم هوا هم خیلی سرد بود.مامانی فاطمه  هم همراه ما اومد.نزدیک ساعت یک بود رسیدیم زیارت کردیم و نهار خوردیم ساعت 3.5راه افتادیم ساعت 6 رسیدیم خونه

زیارت خوبی بود همونجا از امام رضا(ع) عیدی چند تا فرزند سالم و صالح خواستم بابایی هم از آقا عیدی خواسته بود اما به من نگفتسکوت

امیدوارم سایه باباجون همیشه رو سرما باشه.ان شاالله بابایی همیشه شاد و سلامت باشه

دوسش دارم هزارتامحبتمحبت

البته شماروهم دوست دارم عسیسمبوس

مواظب خودت باش نفسمبوسمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (0)